måndag 9 juli 2012

[ANNA] vi bjuder er Vadstena i bilder...

En flaska ren äpplemust utanför gårdsbutiken i solskenet.

menyläsning på Rådhuskällaren!

Vackra Jessica hade ett sånt dära fridfullt preggoglow



ett vaksamt öga noterar klädbyte på Skorpan från dagens början. Korrekt. Skorpan hade kunnat ge sig på två omsvidningar till om hon behövt. Din moder är luttrad Skorpan. Bring it on.


jag hade dagen till ära insett att jag kunde ha klänningen jag hade på Linus&Viktors 25årsfest igen, heja jaga 2-åring heja!

i den gamla loppisladan stod en helig fåtölj, eller så såg det ut, mitt i ett enda ljusinsläpp från taket i den annars dunkla ladan.
vi kom hem till ett sånt där härligt dunder&brak sommarregn som rensar och renar. Nu går det att andas igen!

NU; ska jag fundera på hurvida om och hur vi ska få hem växasängen vi hittade till Skorpan i Vadstena..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Linus ! Fantastiska foto igen ! Fastanade spec. för Skorpan i fåtöljen (ljuset där), då hon läser Nat.Geo, och sista bilden med regndroppen som slår i !!!
/ Karin

Linus Forsberg sa...

Tack Karin!

Anette sa...

Som vanligt - SUPERfina bilder Linus!

Ser riktigt mysigt ut! Hoppas på fint väder så kanske det blir en Vadstenatur för oss med nästa vecka...